vart är dom?

skippade skolan idag. är hemma hos babe och latar mig i soffan. eller pluggar faktiskt lite på mitt religionsarbete. yes. duktiga jag. tog en skön sovmorron till halv elva först. apaskönt. putte slutar om typ 30, så han är hemma om typ en och en halv. mysigt. min lilla mini sambo. men nu ska vi inte va sambo längre, då träningar drar igång igen. buhu. blä. jobbat röven av mig fredag och lördag. usch och fy med mkt folk. känns ju att man lever iaf. och pengar rullar in precis som dom ska oxo. yes. fett med nice. pengar ska sparas till studentvecka, en cykel och absolut min och babes resa till rom som absolut måste och kommer bli av. ja. men nae ska mysa ner mig lite mer, kanske skriva lite mer på mitt arbete sen bara vänta tills min fina sambo kommer hem. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0