try us once, love us forever.

skaldjurs kväll med klassen idag. tjafs och massa skit som vanligt med våran klass. ja. men tror det löste sig endå. ja. har ätit massa räkor. kokat humer, skalat krabba, dödat havskräftor och försökt öppna ett ostron. kokat lite musslor på det oxo. blev ett helt ok bord med massa gott. eller brödet va gott iaf. ja. men nu ligger jag i min säng alldeles själv och ska försöka somna själv oxo. svårt så in i tusan. brukar sova vid den här tiden när jag är med min man. men noppe. inte när jag är själv. kommer nog inte kunna somna på ett bra tag. men ska iaf mysa ner mig i sängen och kolla lite tv. ska stå nere på tyska torget imorrn och bete mig som ett fån eller nått. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0