rösta på mig.

har äntligen fått min cykel. användes flitigt ikväll. duktiga jag. hjälper till med självförtroendet. klänning och skor till middan på tisdag fixat. sista två uppgifterna ska fixas imorrn. sen är jag klar med skolan. ska va busig och inte gå imorrn. jepp. panik inför att skolan alldeles snart är slut. usch på att jobba. iaf där. men aa. sover själv inatt. enda fördelen, om det finns såna, är att jag får sova på min egna kudde. nån gav mig sin egen igår så har sovit som ett arsel. imorrn ska jag plugga hemma, kanske gå ut och gå med min hund om det inte är allt för varmt, sen ska jag åka in och jobba nåra timmar. ska få sluta typ halv nio. skönt. sen jobbar jag bara fredag. underbart skönt! nu ska jag mysa med min kudde och försöka somna utan min fina gosebus. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0