puffa.

sitter i skolan på nog månadens ovärdaste dag. yes. har inte fått allt för mkt gjort. men det är nog som vanligt. yes. ja. sitter och inväntar samhällslektion. blääää. ja. massa. hoppas på tidig hemgång. ja. men kom på att jag ska vänta på mamma och åka med henne hem. yeah. allt för att slippa spårsak och gå hem. men imorrn får jag ha bilen. SKÖNT! har en liten sovmorron imorrn oxo. börjar typ nio eller halv tio. japp. sömn är nått jag fortfarande inte är bra på. nä. vaknade av en armbåge på näsan i morse. inte alls snällt. nepp. nä. har fortfarande inte fått min cykel. jävla cykelfan. ja.. men snart så. hoppas jag iaf. ja. men nae. ska kolla lite andra saker nu. kanske kikar in ikväll om jag inte är duktig och pluggar ist. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0