återkomsten.

är så trött att må så dåligt över mig själv. mitt självförtroende finns verkligen inte längre. usch och fy. känner mig ledsen och allmänt blä. vill skita i allt och typ sova i en vecka. skulle va apaskönt. vill ha min cykel nu så jag kan göra nått åt rastlösheten. måste ha nån som tvingar med mig till gymet och tränar. har nada mod att ta mig dit själv. no way. yes. måste fixa allt det där snarast. för min egen skull. läskigt att det är så lätt men endå så svårt att falla dit. dit jag inte vill. jag ser ju vad den gör. usch. jag vill bara må riktigt bra igen, som jag gör när jag är med min man, och inte behöva skämas för den jag är. för det finns ju bara en av jag. lagade maten helt själva idag till hela skolan. gick as bra och fick massa beröm. blev nog den godaste grytan jag ätit på 3 år. yes. så nu är det nada mer storkök. underbart skönt. bara en vecka kvar i restaurangen sen är det klart med skolan. yes. nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på djursjukhuset. kanske försöka hålla mig vaken tills min man skriver. skulle va skönt att kunna sova lite. ja. ska oxo försöka hitta tillbaka lite självförtroende, kommer behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0