vad hände med våra liv?

sitter i skolan och ska ha lektion på en timme. jätte värt att komma hit. nä. men ja. måste ju för att få snygg närvaro. och just det! JAG KLARADE MITT MATTE PROV!!!!! HELT JÄVLA STÖRT! FICK BARA TVÅ FEL OXO!!! så jävla sjuk är jag ibland. ja. nu är det bara två prov kvar. ekvationer står på tur. ja. men aa. ska inte ut till svärmor i helgen. så ikväll ska jag och min man äta pizza och bara va med varandra. trots att vi setts väldigt mkt senaste tiden så är det jätte tomt utan varandra. ja. men inatt ska vi sova med varandra igen. MYSIGT! ja. igår va jag duktig och somnade precis innan åtta. ja. vaknade i panik 20 över nio och trodde jag sovit bort hela natten och bara skitit i att min man skrivit till mig. men nae. somnade om och vaknade halv elva att han skrev. ja. höll mig vaken till hela halv ett. duktig flicka. ja. men har inte sovit allt för mkt inatt. så det var skönt med sovmorron. ja. men nae. ska väl kanske börja jobba och sen åka hem. mammi kommer och pick me up om lite mer än en timme. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0