to make me look foolish.

kollat lite nya avsnitt av house idag. bästa! ja. varit nere hos pappa och pratat lite med min bror när han kom. ja. gick upp ett tag igen. gick ner sen igen och duscha och så. och nu är jag uppe hos mig igen. väntar på att babe ska komma. han kommer om en timme typ. ja. hoppas jag iaf. kallt som tusan och jag saknar min fina man. ja. imorrn ska jag ungefär samma sak som idag. ska plugga lite imorrn oxo, sen åka hem till babe och sova där. tror jag iaf. ja. mm. men ska burra ner mig i sängen och försöka få upp lite värme innan nån annan kommer och värmer mig. ja. ingen stina fick följa med upp idag. va inte så jättekul att bli väckt tio i sex imorse. men hon va ganska söt när hon hoppa upp och la sig på kuddarna bredvid. kommer bli svårt att flytta hemifrån och lämna mitt lilla barn hemma. usch. ja. men nae hörs nog imorrn. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0