lets go where they can´t find us.

sitter i skolan och kollar lite saker med becka. robin tycker jag är fixerad. inte sant alls. eller? hmm. ska snart gå ner och möta emma. yes. yeah. ja. bara en lektion kvar idag, eller har matte sen men aa. ska hem sen och försöka plugga lite. eller kan ju göra det i helgen eftersom jag inte har nått att göra. är lite, eller mkt, sad inför helgen. inte ett dugg sur. ganska sur oxo för den delen. ja. men aa. råkade träna utan knäskydd igår vilket har resulterat i ett fint blåmärke. bra jobbat! feting rolig träning med massa skott, torts att dom bara va 6 st. ja. men nae ska fortsätta fixera mig vid andra saker och sen gå ut en sväng. tittar in ikväll igen när jag är ensam och ännu mer sad och arg. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0