krudilura.

sitter i skolan och ska snart ha lektion igen. snart och snart men om ca 20 min. ja. ska bara va kvar i 30 min sen åker jag hem och sover eller nått. behövs då jag inte sovit allt för mkt dom senaste två nätterna. ja. fattar inte vad som är problemet. jag älskar att sova men endå suger jag feting hårt på det. mm. ska sova själv inatt oxo. bara därför ska jag äta lite kakor och det ikväll, för mig själv. ja. det tycker jag att jag får. ja. mm. men aa. just det. vann våran sista match i helgen och är nu oxo seriesegrare för andra året i rad. så jävla härligt!!! spelade inget, tur det kanske. hade inte klarat det så jätte bra tror jag. va en riktig kämpar match och nervigt enda till slutet. inte ok för nerverna. men nae ska kolla omkring lite och sen ha en jättelång lektion. skjuts hem av farfar då bettan inte vill mer. nä. hon ligger ute på blocket för försäljning. buhu. men pappi har en ny bil på g. ja. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0