jag är så söt på den bilden.

sitter i skolan på nog veckans segste dag. har fått lite gjort på första lektionen iaf. ja. men nu har vi årtiondes mest värdelösa lektion. ja. gör absolut ingenting. nä. men men. måste va kvar i skolan för har matte lektion vid kvart i fyra. ja. håller tummar och tår att jag har klarat mitt prov. ja. annars blir jag fan inte glad. nä. träningen igår gick apa bra. fett kul. lekträning för det mesta men oerhört kul endå. match till tusen på söndag. ÄNTLIGEN! ja. ska kicka hultic ass så det bara sjunger om det. så jag hoppas jag får stå hela andra. ja. tråkigheterna som har hänt verkar lösa sig oxo. tror jag iaf. hoppas verkligen det. ja. men imorrn har jag sovmorron och börjar halv ett. har lektion en timme. sen åker jag hem och packar väskan för att bege mig ut till svärmor och spendera nästan hela min helg där. ja. mysigt att umgås med tubbe. nä. men jag överlever endå. ja. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0