I need the key to the lock.

blev hemma från skolan idag. orkade inte åka in för att vara där i en timme eller så. kände att jag behövde va hemma. mycket som snurrar i huvet nu. inte alls kul. allt blir bara blä hela tiden då. skulle va skönt att åka iväg en vecka eller två och tänka på absolut ingenting. ja. ska inte till skolan på måndag heller. tror jag inte iaf. nä. då ska jag föröska sova mkt och länge och göra klart allt i skolan som ligger och väntar. inte så jätte mkt kvar men skulle va skönt att få det gjort redan nu. ja. ikväll ska jag göra absolut ingenting. gå upp skapligt till mig och sätta på en film. tror jag tar med mig stina upp. är sugen på lite stina mys i sängen inatt. ja. hon brukar ju va bra på att va mysig. min gose Stina. ja. men måste väl byta lakan imorrn om min man ska komma och sova hos mig så han inte dör eller nått. ja. så lite snäll kan jag allt va ibland. ja. ska väl oxo mysa och umgås lite med mina päron ikväll. en stund iaf. orkar inte så mkt längre. nä. emma var ju och hälsade på igår med lilla jennifer, och gud vilken mysig unge det där är. hon blev till och med glad när hon såg mig! synd att bilen inte vill funka så jag kan åka dit oftare! ja. men ska kolla lite simpson nu och sen antagligen hjälpa till med maten lite senare. ja LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0