go wait in the car.

sitter i sängen och funderar lite. försöker hålla mig vaken. johanna ska ringa sen nån gång.yes. ska till henne imorrn och inte göra allt föt mkt tror jag. kanske blir en sväng ute om vädret är som idag. känns sådär att stå inne i ett kök hela dan. men men. bara varit tre st i köket hela veckan. japp. men gått underbart bra endå. sjukt bra sammarbete och sjukt skön stämmning. yes. maten bara flyger ut. trots att jag mått skit idag har det endå varit as kul med linus och albin. ja. men imorrn orkar jag inte med mer. nae. fattar inte vart all ork har tagit vägen. bara försvunnit. ja. är så jävla less på allt. det enda jag gör är att sova så fort jag kommer hem och går upp till mig. börjar känna mig grymt stressad över skolan. matten. vad händer om jag inte klarar den? att jag ska klara av alla andra ämnen. fy. hatar det här. hatar att jag stressar upp mig och oroar mig hela tiden. fan. sover som ett jävla arsel på nätterna och när jag vaknar av mardrömmar är min man inte här. suger hårt. aa. men nae nu skiter jag i det här. ska mysa ner mig lite lagom i helgen. försöka att va vaken så jag får prata med johanna. ja. just det, ska till durkslaget imorrn och prata med dom. håller tummarna på jobb!!!! pengar fifan så jag och babe kan åka iväg i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0