everytime we meet I skip a heart beat.

blev ingen skola i måndags. kanske tur det. fick ett huve som ville ta livet av mig. så däcka en lite stund i soffan hemma hos babe. ja. asa skönt. men idag har jag varit duktig och varit i skolan. ja. storkök hela veckan. sisådär kul va. men får funka. kök iaf. ja. ska va i dieten imorrn hela dan. yeah.. nae. eller får hoppas det är kul. slipper steka typ 1000 hamburgare iaf. ja. inget sällskap idag. eller jo på dan efter skolan, men inte i natt. inte ok. nä. som vanligt. ja. men ska kolla house och försöka va vaken tills babe skriver. ja. min fin fina man. världens bästa, som gör absolut allt för att jag ska va glad. bästa. ja. min fina bettan är trasig nu oxo... buhu. ja. hon måste tydligen ha ny koppling. kul. nä. inte det minsta. men nu ska jag mysa ner mig och äta lite choklad. ja. imorrn är det träning och 25 månader för mig och babe. ja. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0