du vet mycket väl vad du gjort.

helt ok dag igår i dieten med emelie. mkt att tänka på med allergier och gluten och sånt. ja. slapp som sagt flippa över 1000 hamburgare som vi inte ens fick smaka sen. äckliga jävla snorisar. blä på er! fan. ja. ídag slapp jag steka massa fisk, så gjort ist järpar på 45 kilo färs. kul liv. nae. men det var ju tvunget att göras. ja. blev lämnad själv sen efter lunch och fick städa hela köket tsm med lärarna. kul. nae. fett arg. va arg sen på matten för att jag fattar noll. börjar släppa lite. tror jag. hoppas det iaf. ja. me blev glad när jag kom hem och såg att min klänning och mina skor hade kommit. åkte och hämta dom. satt perfa!!! längtar! ska bara komma igång med träningen nångång med mamma så att jag får lite självförtroende när jag måste ha kläning på mig. ja. ligger iaf nu och äter lite ballerina och choklad. ja. tyckte jag kunde få det. ja. imorrn ska vi ha tråkig teori hela dan. inte ok. inte alls. nä. åker ut till svärmor imorrn och sover där. på lördag ska vi till olle och johanna och käka och kolla mello. DANNY! men nae ska kolla lite tv och försöka va vaken ett tag till. känns inte som om det kommer gå så bra. men men. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0