trött som ett as.

sitter i skolan och ska egentligen jobba med ett arbete om en massa skit med kyrkor och jag vet inte vad. nått med kristendomen iaf tror jag. ja. men orkar inte komma igång just nu. nä. men nångång kommer jag väl igång, inte idag iaf. igår hade vi råttjakt igen. pappa försökte huggan med en kniv men han hoppa ur och pappa greppa tag i huvet ist. mamma fick rejällt med panik. underbart kul, tyckte pappa oxo! ja. men nu hoppas vi att dom är borta och inte kommer tillbaka. tveksamt om min lilla mamma skulle klara av det. ja. men nae ska väl försöka hitta på nått. slutar om ca 50 min, då ska jag hem till johanna och äta lite och sen ska vi fota våra fina övningar! yes. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0