then I saw her face.

ligger som vanligt i sängen och glor på tv. eller har den på för att det inte ska bli så tyst. har sen jag kommit upp duschat, försökt börja sticka en ny mössa. men jag sluta lika snabbt som jag börja. har oxo skrivit lite i min fina bok. tog fram massa fina tankar. gick till skolan igår endå. kände mig sisådär. mådde lite illa och hade lite ont, men stod ut hela dan. fick i mig lite mat oxo. bra det! har ätit lite idag oxo. duktig tjej! ja. är inte helt hundra pepp på att äta, men får i mig lite iaf. snurra i skalen igår så måste få i mig. bakde princesstårtor igår med becka på bagerilektionen, fett med gott! bjöd familjen karlsson på min igår, verkade som att den gick hem! idag vare storkök som stod på schemat. skönt att va tillbaka i köket igen. jag och lukas har skalat och rivit 42 kilo morrötter, 18 kilo rotselleri och 12 kilo palsternacka. tog sin lilla tid, men va ganska skönt första dan. japp. nu vill jag att min fina man ska komma och värma mig. ge mig en tablett så mitt ajaj slutar och sen ligga här och va mysig hela natten. ja. önsketänkande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0