mask.

hej jag går i trean och vi sitter och målar masker. sjukt. sjukt tråkigt också. inte kul på långa vägar. ja. hoppas på att få sluta snart. ja. vill hem och sova lite innan far och mor kommer hem. ska åka och hämta mamma på jobbet sen skjutsar hon hem mig och åker igen. sova i soffan som gäller till tusen! yes. sova är enda gången jag slipper den här jävla skiten. så fort jag vaknar börjar det igen. fy. men ska se om vi få fason på det snart. hoppas! bara imorrn kvar sen helg. börjar halv ett imorrn och går bara nån timme sen ska jag jobba en snabbis. japp. sen äre bio som gäller med min man. japp. sen lördag är det match på olearys. japp. ja. men nae ska hitta på nått och sen dra mig hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0