lightning strikes.

ligger i sängen och väntar på att rocky ska börja. ska försöka hålla mig vaken till två och se dom första två filmerna. äntligen bra film på tv! har inte gjort ett piss idag. legat i sängen och kollat lite house, somnat lite och vaknat med feting huvevärk. men har varit duktig och tagit en tablett som än så länge hjälper. gick ner till pappa i nåra timmar, fick i mig nått som tveksamt kan kallas mat. ja. gott vare inte iaf. så ligger och myser med lite choklad. det är ju faktisk fredag idag. ja. imorrn ska jag först sova länge! brukar ju inte göra det när jag kan. ljuger absolut inte. nä. eller? sen ska jag städa och fixa massa i min lilla stuga. sen imorrn kväll ska vi till familjen vigren. ska bli kul. det enda är att jag kanske inte hinner träffa min man på våran dag, så jag hoppas vi åker hem innan tolvslaget. tror vi ska sova med varann. hoppas det iaf. annars kan han dra nånstans där solen inte skiner. får nog agera taxi hem imorrn oxo. va och hämta mamma och pappa igår när dom hade varit ute. alltid lika spännande att åka med min far. igår ville han, som alltid, till leons och sen klaga han på vägen jag valde. men väl hemma tyckte han jag körde bra. ja. söta lilla pappa. ja. men nae. ska mysa ner mig i sängen och försöka va vaken, iaf till första filmen! kanske tittar in imorrn innan vi åker eller så. BYE! finaste plura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0