kurva.

kurva. precis så har mitt humör varit idag. en jävla kurva. stackars min fina man. myste lite med min finaste stina när mannen satt hundra mil bort. en surdag för båda. inge kul. men sånt man måste ha också. men som alltid löser det sig. såklart. ja. babe och jag va på ikea med bror och anna igår. köpte inget speciellt, kollade runt bara. och bettan va tydligen uppe i hela 140. stolt över min bettan. ja! nyår spenderade vi hos lukas ute i blacka. kom dit vid cirka 22, då började vi spela massa spel som gjorde susen. tog det lugnt då jag skulle köra dan efter. men jag hade massa kul endå. ja. oerhört mkt bättre än förra nyår. yes. åkte hem runt tre dan efter och käka pizza som alla andra, men var faktiskt mamma som ville att vi skulle köpa med på vägen hem. lovar! men det va gott endå! ja. inatt ska jag sova själv. ska bli tråkigt och inte alls kul, med tanke på att jag sovit arg hela natten och inte låtit min man hålla om mig. envis till tusen vissa gånger. men imorrn kör vi på onsdagstraditionen igen. ja. men nae ska ta min lilla burk med mango och käka upp, försöker vara duktig. går bra en så länge. trots att det bara gott två dar. ja. stod emot förut när mannen åt choklad. ja. så nu äre svulla mango som gäller. funkar minst lika bra. mango, pk och massa house på g nu för att hålla mig vaken tills babe skriver. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0