kärleken brinner.

ligger och väntar på att handbollen ska börja. hoppas på vinst idag! hoppas oxo dom börjar med palicka idag, sjöstrand va inte helt hundra i söndags. men läste sönder dom på straffarna! ja. varit i skolan idag för en tre timmars lektion. jättekul.. nae. har haft köksteori och gör nån kalky och räknar på massa saker. ja. samma sak imorrn. yeah.. men måste ju dit. funkar när det bara är i tre timmar. knappt. men får tvinga mig kvar. yes. ja. sur och tvär idag. eller jag vet inte. mkt i huvet som håller på och snurrar runt. student, jobb, pengar, skolan. usch. bara januari och paniken är redan här. fan. kommer bli ett helvetes halvår. handbollsträning imorrn och det behövs mer än väl för att få huvet på andra tankar. hoppas på mkt skott och massa fina räddningar och sånt. yes. men nae ska bädda ner mig och kolla handboll nu. kanske tittar in imorrn om inte min man och jag är ute på vift. håller tummar och tår babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0