jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag.

blev förlust förut mot motala, och noll minuter speltid för mig. sugit. men sånt som händer ibland. hade inte varit smart att byta när vi aldrig riktigt hade grepp om matchen. så nu har vi en förlust, den första på nästan två säsonger. helt godkänt ändå. en fia som fick åka upp till sjukan oxo. hoppas allt är ok, såg inte helt kry ut. nepp. usch. nu ligger jag i sängen och fryser fötterna av mig. ska kolla gladiatorerna tror jag. nått som fördriver tiden. oerhört tråkigt att va själv. japp. imorrn ska jag försöka sova länge. sen kommer bror med flickvän hit och käkar tre rätters. hoppas det blir gott! mammi och pappi som ska laga. kan bli lite hur som helst då. japp. inte alls på humör för nått just nu, eller inte överhuvudtaget. vet inte varför. tror det beror mkt på matten. varför försöka när det inte ger resultat. fan. men aa. ska mysa ner mig med min fina filt och sörja över att jag är ensam, deprimerad och inte har nån choklad att äta. fy. längtar efter träning och mer match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0