I create my own destiny.

träningen igår gick helt ok. massa aj. uttagen till match på lördag oxo, borta mot motala. hoppas på vinst! hoppas oxo på skapligt med speltid. inte det roligaste att åka till motala en lördag. men men. idag har jag varit ledig, superskönt! min fina man gick upp tidigt imorse och åkte till skolan, inte lika kul att krypa ner i sängen igen själv. men lyckades somna om och sova i två timmar till. fick reda på att jag inte fick g på min prövning jag gjorde i december. känns ju jättekul. känner mig inte jätte pepp på skolan längre. men kök drar igång snart och då väntas härliga veckor i köket med massa matlagning. yes. är ledig imorrn med. ska sova så länge som det bara går. ta en lång dusch, passar på när ingen annan är hemma. sen ska jag mysa med fina stina tills vi ska gå ut och möta min man. ja. tror han kommer iaf. yes. va och kolla på hans match förut. duktig idot! ja. men nae ska kolla på tv och vänta tills house börjar, om jag orkar hålla mig vaken. ja. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0