dubbelt så bra.

nerbäddad i sängen med min fina filt. mysigt och skönt. ja. börjar bli hungrig så ska snart ta och skala min apelsin. det enda som finns här uppe att äta. ja. ligger och håller tummarna att min man ska dyka upp här senare. ja. hoppas! behöver lite sällskap! yes. imorrn äre back till skolan som gäller. baka hela dagen, fett nice! hoppas det blir nått gott. blir tyvärr att jag måste fuska lite varje måndag, man måste ju smaka lite på det man gör. ja. och vi fikar ju alltid det sista vi gör. ja. men ska va duktig och träna med mamma på tisdag efter skolan, sen har jag ju träning på onsdag oxo. och sen kanske jag kan få med mig mamma och träna på torsdag. om jag lever då. japp. match nästa helg oxo, hoppas på att bli uttagen då oxo och få spela. yes. spelsugen till tusen. japp. tråkig vecka i skolan som väntar. bara en massa plugg. men slutar förmiddag tisdag och onsdag, skönt! och går bara nån timme på fredag. men nae ska kolla på två och en halv män nu, skala min apelsin och sen fortsätta hålla tummarna att min man ska få komma hit!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0