why are you so shy?

ligger och är glad att vi slipper storkök imorrn. skönt så in i helvete. idag har vi knappt gjort nått. stekt kyckling som blev färdig till frukost, markerat upp kålpuddingen, tvättat 80 kilo potatis och sen gjort en mirepoix. nemas problemas, allt var färdigt innan lunchen vid ett. tog det lugnt med städningen men var klara innan tre endå. ja. men imorrn ska vi tydligen ha teori med åsa och få äta mat i restaurangen. fett nice. god fläskfile med portvinssky och massa mums. ja. funderar på att skippa frukosten så man är ordetligt hungrig och orkar alla tre rätterna. ja. hoppas oxo att få sluta skapligt tidigt. skulle va skönt. ska gå på stan med babe ett tag och sen troligvis dra oss hemåt mot han. sen ska vi äta på pizzahut. ja. en romantisk middag sa min man. ja. kan det nog bli. ja. min fina lilla man. önskar han vore här nu så jag kunde få känna mig liten i hans famn. usch vad jobbigt det är att sakna honom. blä! men nae ska kolla house nu och försöka bli lite glad. oxo för att försöka hålla mig vaken ett tag till, kan ju inte somna riktigt än. kan ju va snäll och svara när mannan skriver sen oxo. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0