vin.

bara för att vi tre flickor är så duktiga och är klara med allt så straffas vi med att göra VG/MVG uppgift. yeah.. medans resten av klassen gör klart det dom inte gjort och kompleterar, så sitter jag, becka och hanna i biblioteket och jobbar med vin. jättekul! nae inte direkt. men tiden går trots det ganska snabbt endå i vårat lilla bibliotek. ja. min fina man tittade in förut med min nyckel och jag skällde på robin för att han har kallt mig dvärg. inte alls snällt. nae. idag ska jag oxo vara duktig och gå i skolan till halv fem. har matteprov om ca tre veckkor. inte alls kul. hoppas på att fixa det den här gången. ja. inatt ska jag oxo få sova själv sen i söndags. kommer bli kul att se hur det går. råkade dunka huvet i väggen inatt. skönt? nae. kanske va arg på nån eller nått? nä. i helgen har jag äntligen match. och om det går lika bra som igår kan jag lika gärna börja spela i landslaget. inte riktigt, men nästan. va tätt som fan igår. sket i dom jättehöga skotten, men plocka nästan allt igår. satte mig i bilen och åkte hem riktigt glad. kan tro att jag är tomas svenssons hemliga barn. vem vet.... hehe. men nae ska försöka göra klart min vin uppgift och njuta av att jag faktiskt inte fick skäll imorse av boel, utan alla andra i klassen. duktiga flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0