verkar på djupet.

sovit länge idag för en gångs skull. ja. tvinga mig upp vid halv tolv. skööönt. hade kunnat sova längre om det va så. men tyckte det va dags att gå ner till min fina hund. ja. har försökt plugga lite matte men behöver hjälp av min man idag igen. fattar verkligen nada. ja. prov på tisdag och det är verkligen ett måste att klara det. orkar inte annars. har två prov till sen att klara av. yeah. nä. har oxo pluggat lite religion. blir nog bra. ja. grupparbete in my ass. ja. så nu ska jag inte göra nått tills mamma kommer hem. då ska jag dammsuga och laga mat. yes. ikväll är det träning som gäller!!! apkul ju. ja. men nae. kanske ska napa lite bara för att det är skönt innan mamma kommer hem och lugnet är slut. ja. mannen kommer hem om nåra timmar oxo! yeah, hihi. nästan blivit sambos den här veckan. ja. men nae, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0