one of them is lying.

ligger i min alldeles för stora säng och äter choklad. det får man göra när man är ledsen och själv. ja. ska få sova själv inatt, utan min fina man. och det är så oerhört svårt att göra det. har blivit alldeles för van att sova med han. inte ens skönt att sova själv längre. blä. ja. så därför får jag äta lite choklad. ja. var snäll och köpte en semla till min far och mig oxo, mums. så nu blir det att fasta ett år eller så. ja. inte alls bra det här. nä. precis. men imorrn ska jag träna. ska bli asa skönt. och kul hoppas jag. ja. ska försöka börja träna mer med min mor eftersom vi har planer tills i höst. ja. men hon drar sig ur varje gång vi ska åka. men kanske kan få med henne på torsdag. ja. men ska krypa ner i sängen och kolla family guy och sen bästa house. ska försöka va vaken tills babe skriver. imorrn är jag ledig. eller typ. ska åka och hälsa på min fina vän emma och lilla jennifer. ja. ska bli kul! ja. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0