jag ser svärtan i dina ögon.

chips och choklad består min kväll av. helt ok. fattas bara trevligt sällskap. hade tänkt att ta med fis stina upp men hon fäller så det blev inget. vill ju oxo att min man ska överleva när han kommer hit. blev käk på pizzahut igår. fett med gott. åt asa god mat i skolan oxo. ska snart mysa ner mig i sängen och kolla massa house tills jag somnar. ja. kan ju försöka hålla mig vaken till efter tio idag. råkade somna efter nio igår. rolig tjej! men aa. trött efter all mat jag hade ätit. imorrn ska jag försöka sova länge och sen va duktig och plugga. jätte rolig matte. yeah.. och sen ska jag sticka så mkt att mina stickor börjar brinna. ja. men nae. känner hur jättekul det här är. roliga liv. vill flytta hemifrån och slippa allt som har med måsten att göra. få klara mig själv och inte höra en massa tjat. trött på att behöva ställa upp och knappt få nått tillbaka när man ber. usch. påväg att avsluta den här kvällen så som dan börja. utan nån som finns här oxo. härliga lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0