inte nu längre.

nu har jag fyllt år. 19. tråkiga 19. ja. hade kalas igår. fick väl helt ok grejer. ingen som hade frågat direkt vad jag ville ha. nä. men men. fick en ny stereo till bilen av babe och lite annat smått till bettan av han. snälla plutt. ja. fick oxo massa pengar, som ska gå till studentklänning och skor. ja. men är sugen på att lägga lite av pengarna till en tatuering jag vill göra. men känner på mig att min mor och far inte kommer tycka om mig så mkt då. nä. så kanske väntar med den tills i höst eller nått. ja. mannen är och jobbar med far och slutar om en timme. mamma slutar nu och när hon kommer hem ska jag gå ut och gå med min fina hund. som var så duktig igår när det va massa folk här. mammas tjej. ja. är sugen på att åka och träna ikväll, ska se om det går att övertala min mor. ja. skulle va skönt att få springa av sig. ganska svårt att ta sig fram på grusvägen nu. ja. men nae. ska vänta på min mor nu och sen fördriva lite tid tills babe kommer hem igen. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0