friday.

har nästan precis anlänt till skolan för ca en timmes lektion. yepp. inte alls så jätte pepp påt, men måste man så måste man. ska klippa och klistra lite bilder och text sen kan jag åka igen. ja. projektet med johanna går framåt och det kommer nog bli bra tillslut. ja. sen ska jag möta min man som ska skjutsa ner mig till stan så jag får jobba en snabbis. sen ska vi hem till mig och gå ut med mitt lilla barn. måste borsta henne oxo. hon fäller som jag vet inte vad. inte kul alls. nä. sen vill jag bara mysa ner mig med min man och inte göra nått. våran helg kommer bestå av handboll, handboll och ännu mer handboll. ja. kul. men nae ska kanske få nått gjort så jag får åka hem. japp. later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0