fotboll.

sitter i soffan och ska kolla på fotboll med far. liverpool som spelar. ja. min man är och spelar match i linköping och kommer hit sen. ja. vi har idag gjort en massa smörgåstårta tills imorrn då jag fyller år. hela 19 år. känns inte som att jag ska fylla år. inge kul heller. händer ju inget. bättre nästa år. ja. utgången i fredags var asa kul. förutom att jag och min man åkte hem innan två för att nån blev trött. roligt. nae. men hade en underbart snäll bror som kom med taxi pengar så vi slapp åka spårvagn hem. ja. restaurangen i fredags gick kanon. helt stört. värsta sammarbetet. ja. men veckan efter lovet äre plugg som gäller igen och sen äre storkök, så dröjer ett tag innan det är roligt kök igen. ja. varit uppe på sjukan och hälsat på g-farmor idag, ska börja hjälpa henne med städning och så när hon kommer hem. snälla jag. ja. men ska kolla fotboll nu och sen äta. sen ska jag nog mysa ner mig i soffan och kolla house i väntan på att babe ska komma hem. oxo vänta på att klockan ska bli tolv så jag får fylla år. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0