can youu keep a secret?

ligger i sängen och glor på simpson. ja. alltid lika kul. eller? nae. kanske inte. ja. varit på stan med min mor och moster idag. har tagit på krafterna. ja. oerhört. hittade ett par jeans efter att ha provat typ tio par. roligt att äga sveriges fetaste höfter. NÄ! men hittade tillslut ett par. även dom fick tvingas på. ja. han på jc va snäll och sa att jag va en 28, men nä. kul med former. ibland så. ja. kanske. mamma och jag har planer tills i höst. får se om jag hänger på. är på nu men om jag är med på det sista får jag se. tror inte det. alldeles för mkt folk för mig. men får se. kanske kan ställa upp för att va snäll mot min mor. ja. är själv inatt. inte helt ok tycker jag. inte alls. nä. men han kommer ganska tidigt imorrn och sover nåra timmar till med mig. mys. ja. men nae ska mysa ner mig i sängen och krama kudden. yes. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0