äckliga tankar.

har rockat loss i skolan idag oxo. skötte ena förrätten och det gick kanon. gick tyvärr bara 11 st, inte så konstigt när vi bara hade 12 bokat.. inte alls kul. nä. annars flöt det på bra idag. roligt möte med servisen bara. yeah. men imorrn äre fullbokat. 39 st tror jag. ska bli lite roligare iaf. så slutar nog efter tre imorrn om vi inte är snabba med städning och är alla. träffade bästa jossan idag. vi mös i sängen med gelehjärtan och film. tyvärr åkte hon hem ganska tidigt, men vi ska nog ses nästa vecka igen. ja. imorrn äre utgång med johanna och olle. ska hem till johanna innan och spela lite spel och lite sånt. måste nog hem och sova en stund efter skolan om jag ska orka va vaken ett bra tag in på natten sen. ja. sen på lördag ska jag åka och handla med min moster eftersom jag fyller år på måndag. hela 19 år. börjar känna mig gammal. usch. vill inte bli äldre. eller jo, så att jag kan flytta hemifrån och så, men att bli vuxen ska inte bli kul. nä. jag kommer bli äldre, men aldrig vuxen. inatt ska jag oxo få sova själv. vilket inte är ok. inte alls. börjar bli en riktig vana nu att sova med min man. så sängen känns extra stor ikväll. men vi ska sova med varann hela nästa vecka så jag klarar mig nog inatt. hoppas jag. har massa läskiga tankar som vimmlar omkring i huvet. inte alls kul. därför är det inge kul att va själv hela natten. men nae ska bädda ner mig i sängen, prata med min man en stund till och sen sova så jag orkar med imorrn. kommer behöva alla krafter jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0