you should have thought about that.

ligger i sängen och myser med filten och fryser lite sisådär. saknar min man och vill att han ska pallra sig hit. en bra bit att pallra sig, men tycker han kan ställa upp för laget. önsketänkande. ja. sovmorron imorrn. fett skönt. har ställt klockan på nio men lär snooza ett tag. yes. bokade tid igår. ska bläcka mig om lite mer än en vecka. ja. kommer nog bli feting bra. är fett nervös inför mamma och pappas reaktion bara. ja. men har alltid sagt att jag vill göra den. och dom borde egentligen inte bli arga. nä. tycker inte det iaf. love folk som inte svarar på sms. kul! nä. men ska fixa mig lite och sen mysa ner mig i sängen ordentligt. lär somna apa tidigt, apa skönt med andra ord. redovisning och sista slipet på projektet imorrn. fett skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0