we´re only watching the stars.

lilla g-farmor finns inte längre. gårdagen slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. men hade en snäll man som inte tränade och stannade hemma med mig istället. tackar jag verkligen för! världens bästa är du! sovit oroligt inatt och vaknat mer än jag brukar. idag känns det väl sådär, blir lite ledsen när folk frågar hur är det, men inte så jag visar. klart det är tråkigt, men det är sånt som måste hända. ja. tycker bara synd om pappi och längtar absolut inte till begravningen. nä. men men. nu ligger jag i sängen och ska snart kolla lite house. min man är och tränar och kommer hit sen. kommer garanterat sova då, men mysigt att han kommer och sover. vi ska till farmor och farfar imorrn och äta massa mat. gott! yes. skolan igår va lugn, jag slapp allt stekande och fick va i bageriet hela dan och baka bröd och lite chokladbollar. eller hade en praktikant som fick göra det. fett goda blev dom! idag har vi knappt gjort nått. vi fick käka i restaurangen vid tolv och sen sluta för att vi varit så duktiga i veckan. nice! ja. men nae ska mysa ner mig med filten och kolla house och vänta på min man. LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0