omvandlad.

sitter i soffan och gör så lite som möjligt. ja. jobbade fram till halv tolv igår. yes. var riktigt kul och jag fick jobba väldigt mycket självständigt. fick massa beröm av både panos och simon. askul! så nu har jag ändrat mig och vill nog fortsätta där. precis som min bror sa kanske han testade mig. och jag har alltid en förmåga att ställa för höga krav på mig själv. så nu hoppas jag dom ringer igen så jag får jobba mer. yes. fick massa beröm av simon igår för mina uppläggningar av desserten. yes. idag ska jag inte göra allt för mkt. plugga lite matte, gå ut med min hund och städa min lilla stuga. yes. blev en liten lista endå. ja. sen kommer min man hit nångång, då ska jag gosa så mkt som det bara går. ja. men ska mysa ner mig i soffan ett tag innan jag börjar, seg i huvet efter igår! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0