hate the most.

ligger i sängen och kollar tv. funderar på att sova när som. trött som ett jävla as. vet inte varför. somna ganska sent igår och sovit inte alls för bra. som vanligt. fattar inte varför jag inte kan sova. usch. storkök den här veckan. yeah. imorrn ska vi steka pytt och sen steka massa ägg. skala massa morrötter och sånt, riva det och lite annat som ska göras. kommer bli en lång dag känns det som. blir trött av att bara tänka på det. yes. så ska nog hoppa träningen imorrn och va hemma och plugga och så ist. ja. men måste endå åka och hämta min man så han kommer hit. ja. vi ska umgås hela helgen min fina och jag. ja. mysigt. varit och handlat lite kläder med mammi idag. kommer bli feting snygg på kryssningen! ska bara fixa fram lite självförtroende så ska det nog bli bra. ja. panik och allt sånt där över skolan, mig och jag vet inte vad. mår inte bra över att jag inte kan sova. panik och sånt över att jag ska hinna med allt till studenten. panik över själva studenten. fan. skulle vilja gräva ner mig i sängen imorrn, men nae skolan kallar. mm. bye.

Kommentarer
Postat av: natta

sv; gullig du är! kom fram och hälsa då! :D kram

2012-05-04 @ 00:24:12
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0