fågel i badrummet.

jag och min fina man kunde inte hålla oss ifrån varandra enda tills idag. han följde med mig hem i torsdags och sov här. sen träffades vi en snabbis på stan igår. verkligen apa svårt att va utan varann. ja. mysigt. ikväll kommer han till jobbet och möter upp mig. sen ska vi hem till han och sova. för imorrn åker vi till ullared!!! vet inte om han är så jätte pepp på det, men han är snäll och följer med iaf. jag slutar tidigt ikväll så det är hem och sova som gäller eftersom vi ska upp asatidigt. yes. jobbade nog min jobbigaste kväll igår. var så äckligt trött att jag ville tjuta. dom såg att jag var trött och fråga om jag orka eller inte för simon skulle hem tidigt. men jag och panos körde på själva till halv elva! fick fett med beröm för det. fortfarande trött och jävligt seg, så ska bli skönt att bara jobba tre timmar idag. fast vi har över 30 pers som kommer under dom timmarna. ja. fredags lunchen i skolan var helt jävla pain. kom aldrig igång och yra typ bara omkring. hade båda förrätterna men fick hjälp av dom snälla pojkarna väldigt mkt. dom är snälla dom där, trots att dom kallar mig kärring. ja. men nae nu ska jag försöka orka plugga lite eller iaf kolla igenom det. ja. sen ska jag äta lite och sen dra mig till jobbet. tittar nog in om nåra dar igen, tattuering och lite andra roligheter på g dom närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0