work time!

sitter i soffan efter att ha skjutsat min man. japp. taxi Amanda här. ja. ska om en timme åka och jobba hela dan. jag som hade sett fram emot en dag med Jossan. men får hoppas på att det inte blir en all för sen dag så det kan bli lite kul idag iaf. har sett fram emot att få annat att tänka på och få ha lite fun med bästavän. har varit en ganska tuff vecka på praktiken. varit trött och tråkig och dagarna har gått ganska sakta. men en vecka kvar och halva tiden har gått. Skönt! yes. nästa vecka kommer bli värsta killer veckan ska jobba på onsdag så det blir kök hela veckan. kommer bli nice. sen blir det jobb nästa helg oxo. UNDERBART! så imorrn ska jag sova LÄÄÄÄNGE! men nae ska försöka få i mig nått att äta, sen dra mig mot jobbet och få den här dan att flyga fram. hörs när vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0