varför släckte dom där uppe, där stjärnorna bor?

ska dra på sovet efter det här. fett med trött. natten har varit jätte kort. bara hunnit somna innan klockan ringde halv 6 imorse. yeah. var snäll och skjutsade min man till spårvagnen. var hemma till strax efter 6 igen och däcka i soffan en liten stund. drog till praktiken sen. varit en oerhört seg dag. klockan har knappt gått framåt. usch och blä. men imorrn orkar jag inte. fuck it. ae. orkar verkligen inte gå dit imorrn. ska åka och träffa retard ett tag. kan behövas få va lite trög, typ mig själv. ska sen jobba en snabbis och sen åka hem till min fina man och sova där. wonderbart! men nu orkar jag inte va vaken mer. hörs och syns efter helgen tror jag. utgång med bästa jossan på lördag och match tidigt på söndag. jag älskar livet!
2 år sen idag. hade glömt bort det. 14.34. usch. men jag var med dig enda till slutet. jag saknar dig lika mkt då som nu. känns fortfarande för nära. fortfarande svårt att förstå. vi tände massa ljus för dig ikväll.
Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0