snurr i huvet.

sitter och kollar fotboll med far. ser inte ut att gå så jättebra för liverpool. hehe. magnus ligger och gottar sig på en varm fläck på golvet och stina ligger bredvid mig och har det tråkigt. ska nog gå ut med henne sen. yes. ett måste om man ska få tyst på mamma. japp. har idag städat jätte fint uppe hos mig. duktigt. ja. igår drog jag ett jobbpass på 10 timmar, men det kändes som typ 5. underbart att va där uppe. var bara jag, micke och robban igår. frida kom in nåra timmar och tog disken och så. asanice. fick sluta vid nio så åkte och hämta jossan, åkte hem till mig och bytte kläder och gjorde ett försök att se skapligt vacker ut. blev helt ok. drog sen ner till stan och gick drottninggatan upp och ner eller hur det nu blir. blev inte så mkt roligare en så. fett med kö, så vi åkte hem. sovit som en gud inatt. om man jämför mot vad jag brukar. yes. men blir utgång om två veckor ist. hoppas på att inget jobb kommer ivägen bara. nae ska fortsätta kolla på liverpool som det bara går sämre för hela tiden. hehe. ska sitta och fundera ut lite saker oxo. japp. see you tonight i think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0