only you can make my life worth living.

har slängt på mig min rosa fina one piece, fixat filten under täcket och gosat ner mig i sängen. fett med kallt ska det va hela tiden. ja. har nåra ballerina kvar som snart inte kommer finnas mer. japp. mums! glömde ju igår att jag hade dom! inte ok. drog ett pass på 12 timmar igår. helt ok sådär. ska jobba söndag oxo. hur jävla underbart som helst. praktiken idag har väl varit som alla andra dar. fixa salladsbuffen, preppa saker till kvällen, fylla på ute på buffen och aa. samma sak idag oxo. kul. nä. men fredag imorrn och halva tiden har gått. äntligen. hoppas dom andra fyra veckorna går snabbt. ja. fick mitt första ajaj idag. det börja spöka och ramla tallrikar och råka skära mig på lite porslin. brände händerna massa igår oxo när jag och micke tävlade i disken. tror nog jag var rätt så överlägsen. ja. har oxo fått ännu mer klart för mig vilken underbar man jag har. var väl kul för han att han fick ha rätt för en gångs skull. ja. fina du. men nae ska ta en ballerina eller två och sen krama kudden och sova så det bara sjunger om det. ska försöka ladda upp inför en fredagslunch med poppe och alf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0