man får bara gnugga lite mer. yes.

klockan sju imorse klev jag upp för att bli skjutsad till jobbet. kvar låg min kära man och sov vidare nåra timmar. fusk. men har haft hur kul som helst som vanligt, förutom en jävla bitter. aa. usch och blä. och människan ska kanske bli min lärare. I am going to hell. yes. men aa. en hyfsat lugn dag. kan ju inte påstå att det blev nån rusch. skönt det oxo. ja. nu får jag vänta en massa innan det blir jobb igen. kanske blir jobb hela lovet oxo. sen har robban sagt åt mig att skolka två dar i december. och såklart så gör jag det. utan tvekan! aa. imorrn är jag ledig. men ska in till skolan och fixa lite saker med johanna, sen gå vidare och fixa en annan sak. japp. fett med hemligt. ja. kommer nog visa det snart endå när det är gjort. men det kommer va fett med hemligt då oxo. ja. mammsen får inte veta nått. nepp. på tisdag är det tillbaka till praktiken. yeah... usch. men aa. ska kolla tv och sen sova. fett med trött. BYE!

TAKE ME BACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0