Inge bra för mig själv.

precis nerbäddad i sängen efter att ha skjutsat hem min man och sen umgåtts lite med mamma och pappa. har spenderat min helg med christoffer. massa mys. har blivit kolla handboll två dar i rad, stanhäng och slösa massa pengar och bara varit hemma. men så ligger man här själv och får försöka få nån skaplig sömn själv inatt.. inte alls kul. nae. fick reda på förut att ALLA biljetter till eldkvarn är slut. nästan så man får självmordstankar. usch och fy och blä. inte alls bra. massa annat ligger och bläar sig och sen det här oxo. nästan så man börjar gråta lite oxo. på sanning. jag behöver en enldkvarn kväll. usch. men aa. praktik imorrn. ska väl bli fun. skulle vilja ligga hemma och gräva ner mig i sängen och tycka massa synd om mig själv men nae. hoppas på att alf jobbar imorrn så det blir lite fun. yes. men nu orkar jag inte mer. ska bädda ner mig ännu mer i min ensamma säng och sen försöka sova om ett tag. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0