HALLÅÅÅÅÅÅÅ!

tjingeling badring!
tillbaka efter min lilla sommarsemester. ja. lämna ju in min vän så passade på. men nu har jag min vän tillbaka. segare än vanligt men tillbaka iaf. det ska nog funka. hänt mkt sen jag var här sist. fixat körkortet, äntligen, skaffat bil och har ännu en gång kollat på Plura med min finaste. håller tummar och tår att det blir konsert i december. men aa. skolan igång igen. yeah.. har praktik på asken med olivia. riktigt kul. får göra massa och lär mig lite små saker varje dag. gick kväll med affe och johannes i tisdags, affe tjata till sig att jag ska göra en tiramisu till han. så får väl ställa mig och göra en till han nån dag. annars rullar dagarna på praktiken på. riktigt tunga dar. men det ska nog gå. yes. ligger nu i sängen och försöker hålla mig vaken tills min man skriver. trodde jag skulle ligga däckad nu, men icke. fredag imorrn sen långhelg, underbart skönt. yes. ska spendera den med min man. japp. wonderbart. hade 19 månader igår oxo. shit pomme. men nae börjar få en sån där härlig på smygande huvevärk så ska försöka sova. yes. men tittar nog in efter helgen nu när min vän är tillbaka.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0