fall head over heals baby.

praktiken idag blev lika äckligt tråkig som alla andra dar. men fick en fanta av alf för han tyckte jag såg ledsen. tackar nån där uppe att jag fick gå lunchen med alf och jonte. fick fett med beröm av jonte. men roligare än så har det nog inte varit. nepp. men bara att ta sig dit imorrn. men först så ska jag åka och träna lite handboll om cirkus en och en halv timme. sitter i sängen halvt klar och försöker ladda upp. efter träningen följer min man med hem. så inatt får jag sällskap! sitter och kollar på nån sjuk dokumentär på tv. weird. ja. men nae ska byta om och lite så. ser fram emot att få mysa ner mig i sängen med älskling sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0