du för min, jag för din.

24/9-09
jag vet inte vart jag ska börja.
jag vill bara säga tack för alla gånger du fått mig att orka.
utan dig hade jag hoppat, dragit för länge sen.
jag vet att jag är hopplös ibland men vill bara att du ska veta hur mkt du betyder för mig.
jag skulle göra allt för dig, verligen allt utan tvekan. 
jag skulle offra livet för dig om det var så.
kom ihåg du för min och jag för din skull. 
jag älskar dig mer än livet <3

så fett jävla bra. fortfarande!

precis krypit ner i sängen, nyduschad. alltid lika kallt efteråt. ja. men har laddat med filt och skruvade upp elementet. mösigt. har ett packet med ballerina kex bredvid mig. har nästan glömt bort hur farligt goda dom är. no smart ide att köpa. nä. nada praktik imorrn. work så det bara sjunger om det hela långa dan imorrn uppe på parken. fucking underbart. yes. praktiken idag var väl helt ok. kan ju inte påstå att jag får göra speciellt mkt. preppgirl number one här. asaaaaaaa kul. nae inte så värst. men imorrn blir det fun igen. känner pengar oxo. fett med nice. men nae. ska mysa ner mig i sängen. försöka orka gå upp och stänga av fläkten i badrummet sen lägga mig så skönt som det bara går och somna utan att nån håller om mig. hmm. BYE!

Kommentarer
Postat av: erica

så jävla bra fortfarande, även om det har hänt mycket mellan oss. Men på något sätt så kommer det alltid finnas kvar. Det kommer alltid vara du för min och jag för din. <3

2011-09-21 @ 08:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0