deep down.

ligger i sängen med tröja filt och täcke. kallt som tusan här uppe. men börjar få upp värmen lite smått. imorrn blev som jag trodde. va inte alls kul idag. flörta till mig och gick 30 min tidigare. skönt. hoppas imorrn blir bättre. hoppas kan man ju göra. ligger och försöker hålla mig vaken tills min man slutar träna. kan ju vara snäll och svara när han skriver. ja. dags för träning imorrn oxo. underbart. match mot bajs elvorna. hoppas på speltid nu när vi helt plötsligt är 5 målvakter. inte alls kul. nä. ska sova hos my man imorrn. tror jag iaf. får gå upp fett tidigt. åka hem. slänga mig på soffan och sova ett par timmar till sen dra till praktiken för ett kvällspass. kommer va DÖD på fredag. inte alls ok. nä.
har inte alls mått bra idag. både på det ena och andra sättet. fuck it. hatar allt som har med det att göra. ja. ska dränka mig i sängen idag igen. ska försöka komma back on track. men nae. inte idag. kanske, men bara kanske. annars en annan dag.
17 snart. usch och fy vad tiden flyger fram. allt sitter kvar på ögonlocken som om det va förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0