we all have a little oprah in our heads.

sitter i soffan och glor tv. lyssnar oxo på en snarkande stina. inatt har jag äntligen fått sova med min man. wonderbart! ska oxo få göra det inatt. yes. har varit duktig idag och gjort färdigt nästan två uppgifter så jag slipper sitta och göra dom i skolan. effektiva jag! yes. men den andra fatta jag inte mer på så jag gav upp. japp. väntar på att min man ska sluta jobba och komma hit. yes. jag var snäll och gick upp halv sex imorse och skjutsa han till spårvagnen. oerhört snäll är jag som gör det på min lediga dag. ja. lär ju bli väckt samma tid imorrn oxo. hur underbart som helst... nae. men gick in och la mig och sov nåra timmar i soffan förut med en jätte mysig stina som kom och la sig precis bredvid mig. min fina skatt. men nae ska kolla stuart little nu. asabra fifan.
BYE!

Endast 44 dar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0