vända på steken

gick upp halv sju på min lediga dag och skjutsade min man. fan va du ska få igen sen! ja. men jag tycker om dig ändå! även om han snodde ALLT täcke inatt och jag höll på att frysa ihjäl. inte ok.
jobbet igår gick helt ok. blev lite stressigt ett tag men så det ska vara. ja. drog vid fem och åkte till sporthallen för att spela match. fick hoppa in och spela dom sista 20. blev två skitmål sen kom jag igång. frilägesräddning och straffräddning. babe fick se min snygga straffräddning. hehe. kanske inte ska känna mig så pepp innan match. verkar gå bättre då. släppte in nåra höga bollar. men dom når jag inte så det orkar jag inte ens försöka. ja. få försöka sträcka lite på mig nästa gång. yes. men nae ska ställa mig i duschen och värma mig ett tag och sen gå och möta min man. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0